Лексус покажува дека новите спортски седани можат да бидат популарни

Конвенционалниот пазар на компактни спортски седан лимузини полека опаѓа, бидејќи потрошувачите се повеќе се насочуваат кон СУВ теренците. Тоа е тренд повеќе години. Дури и кралевите на сегментите како БМВ Серија 3 и Мерцедес Ц-класа се борат со овој пазарен тренд. Една светла точка, доказ дека сегментот не е изгубена кауза, не доаѓа од новодојденец или преродена легенда. Доаѓа од Лексус IS350 F-Sport.

Верувале или не, редизајнираниот IS350 е втор најпродаван автомобил во САД во моментов, зад високо ценетиот Chevy C8 Corvette, според истражувањето на iSeeCars. Лексус ги победи другите конкуренти, вклучувајќи ги Кадилак Ескалад, Киа Телурид и Генисис ГВ80 за да го обезбеди второто место. Ова е интересно затоа што редизајнот не беше толку голем.

Убавината на IS350 е што, ако му се верува на Лексус, носи и нови клиенти и фанови на овој пазарен сегмент на спортски лимузини. Компанијата потврдува дека моделот се продава одлично, а не е проблем и снабдувањето поради зголемената побарувачка. Голема заслуга за тоа делумно е заради севкупниот маркетинг за автомобилот. Постои маркетинг за IS350 насекаде, од нормални реклами на Твитер и телевизија до широко читани спонзорирани реклами на YouTube.

Share This Post